poniedziałek, 10 października 2016

PRZEPRASZAM

Ugh... nie wiem jak zacząć...
Przepraszam za to, że nie wstawiałam żadnych rozdziałów, informacji...
Przepraszam, że nie dawałam znaku życia...
Przepraszam.
Obiecałam, że od września będą znowu regularne rozdziały... i nie dałam rady >.<
Zawiodłam...
Chcę powrócić, ale w tym roku tyle się dzieje... Nie nie zawieszam bloga... spróbuje znowu co dwa tygodnie wstawiać rozdział, ale nie wiem czy to wypali czy znowu będą idealnie w czasie...
Mam kilka ważnych rzeczy na głowie i nie mogę tak po prostu ich zostawić, ale w tym tygodniu w sobotę pojawi się nowy rozdział.  I spróbuje opisać Olivie Lovegood.
Mam nadzieje, że nie jesteście na mnie aż tak bardzo źli, ale spróbuje odbudować cały ten blog.
POWRACAM!
Pozdrawiam, Gin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz